الأحد، 19 فبراير 2012

قصة قصيرة اوى اوى



هى عشقت التصوير

فجأت ابنتها الى الدنيا وهى تحمل فى دمها حب التصوير بالوراثة ..

فوجد هو نفسة عاشقا لثلاث اشياء  !!!

هى و ابنتها و التصوير .....

هناك 10 تعليقات:

  1. وأنا تعجبني (هي) و(ابنتها) و(هو)
    فقط لأنهم يعشقون التصوير .. كما أنا :)

    ردحذف
  2. دة شرف ليهم طبعا , وانا من موقعى دة هابلغهم بعشقك ليهم ((:

    ردحذف
  3. يا نونووووووووووو <3

    أحمد لو سمحت أنا عايزة من البنت الى فالصورة دى :)

    ردحذف
    الردود
    1. للاسف يا مها , العينة دى انقرضت خلاص و اخر واحدة منها هى اللى فى الصورة دى D:D:
      بس وعد لو وقعت تحت ايدى واحدة هاحجزهالك D:

      حذف
  4. :))
    خلتني ابتسمت

    شكرا ع زيارتك عندي واعزرني اني ممتنعة حاليا عن الكتابة

    ردحذف
    الردود
    1. زيارتك دى اللى خلتنى انا ابتسمت و اتمنى ترجعى للكتابة بسرعة
      نورتينى بجد ((:

      حذف
  5. ":)"

    دى مش لمجرد التعليق ..
    ومستنية قصة تانية أطول شوية .. :)

    ردحذف
    الردود
    1. ((:
      و دى مش لمجرد الرد على التعليق
      اما موضوع قصة اطول دة , فمش بمزاجى هى بتيجى كدة بس هحاول
      ادعيلى انتى (:

      حذف
  6. خد بالك اى صورة فيها نونو عسول كدة
    بيتاكل فخلى هو ياخد باله من صورته
    وكاميرته لان الحاجات دى بتتقلب اليومين دوال

    بوست يدعوا الواحد انه يعمل كدة :):)

    ردحذف
    الردود
    1. اية دة تقليب بقى وجو ؟؟ لالا دة انا شرس و اللى ياخد حاجتى , اقولة الله يسامحك D:
      رنا كالعادة نورتينى

      حذف