الاثنين، 20 أغسطس 2012

انا معترف

خلينى اعترف بقى ان موود الكتابه مش بيجى بالسهل 
لازم تطلع عين اهلى عشان اعرف اكتب سطر محترم ينفع يتقرى 
بس عشان اكون واقعى بردو فى شويه حاجات كده بتحطنى فى الموود لو كان توقيتها صح 

العنصر الاول والاكثر اهميه !!! انى اكون قريت روايه جامده فشخ تخلينى عمال اتشقلب جوه دماغى و بعد " سبتمبر و رغم الفراق " انا مادخلتش فى الموود ده خالص 

بالعكس فى روايات تقراها تحس انك نفسك ترجع جاهل ومبتعرفش تكتب او تقرا من كتر ما هى مبتذله وسخيفه و تسد النفس D: 

بس الكيف سلطان و بيزل يعنى !!! D: 

الحاجه التانيه و هى مهمه بردو  انك تحس المزيكا هى اللى بتسمعك مش انت اللى بتسمعها و دى حاجه مهمه جدا بالنسبه ليا !!! 

يعنى لو حسيت انى انا اللى بكلم المزيكا هتلاقينى بكتب حلو اوى 

و مؤخا طلع اختراع عجيب كده اسمه ask.fm
البتاع على قد ماهو فضوحى وبيقول بلاوى الا انه عرف يدخلنى فى الموود لانى ببساطه اكتشفت ان الناس بتجاوب بصراحه لو ماكنتش عارفه مين بيسألها 

فكره ان تحكى لحد غريب انت متعرفوش شكلها طلعت بتريح جامد 

المهم انى فضلت اتشقلب عند العيال اصحابى و اصحاب اصحابى , ولقيتنى مهتم اوى بحياه ناس معرفهومش 

الحاله دى خلتنى عايز اكتب عن الناس , بيحسوا ايه ؟!! بيبحوا مين ؟؟ بيكرهوا مين ؟؟ بيخافوا من ايه ؟؟ نفسهم فى ايه ؟؟!!! 

ولاقيت نفسى عمال اسال الناس ومش جايلى قلب اعمل اكونت واسيب الناس تسئلنى عشان انا عارف انى رخم وممل و ردودى سخيفه شبهى وفضلت كدا لحد ما عيل منا اصحابى قفشنى وعرف ان انا اللى بسئل 

وقالى طب ماتعمل اكونت وتورينا شجاعتك !!! فضلت اسوف فيه طبعا لحد ما بقينا بعد الفجر و الرجل بقت خفيفه على النت وبعدين عملت اكونت D:ناصح انا D:

و اكتشفت وانا بعمل كدا , حاجه خطيره جدا فى شخصيتى 
ما بحبش حد يسالنى او يمكن مش متعود عشان متعود انا اللى بسأل بحكم الشغل والعاده و كل حاجه , انا اللى بسأل دايما 

لكنى قررت اعترف بالنقطه دى فى شخصيتى عشان اعريها تمام على امل انها تختفى او تتحسن فى شخصيتى و مابقاش ممل D: و ده احتمال صعب !!!:))

المهم بقى , داهون الاكونت بتاعى 
واللى عايز يسأل , يتفضل يسأل و امرى لله :)

http://ask.fm/AhmedElgammal

و كل سنه وانتو طيبين :))
 

هناك تعليقان (2):

  1. عجبتني فكرة الموقع ده دخلت اجربها
    ...

    مفهمتش انت عجبتك رغم الفراق وفي ديسمبر تنتهي الاحلام واللا لا

    الموسيقى تسمعك
    ممممممممممممممم
    خير خير

    كل سنة وانت طيب

    ردحذف
  2. لا الروايه اسمها " سبتمبر "
    ممممممممممم انا شامم ريحه تريقه D: بس والله ده بيحصل صدقينى :))
    وانتى طيبه
    نورتينى :)

    ردحذف