الجمعة، 9 أغسطس 2013

البوست بتاع العيد


الحالة الغريبه اللى انا فيها اليومين دول , حاله مش بتعدى عليا كتير و الغريب انى عارف كل ملابسات الحاله و كل اعراضها و كل العلاج المطلوب عشان اخرج منها و مع هذا تلاقينى مستمتع تماما ب التتنيح فى ال لاشئ و اكل الايس الكريم من جردل الايس كريم و انا بسمع سعاد ماسى 

التتنيح ليس واحد من هواياتى المفضله ولكننى لاقيته مؤخرا دمو حفيف خصوصا لما بكون هربان من الشغل وقافل تليفونى و مش برد على الايميلات نهائيا 

المهم انى مش عايز اكتب و ماليش نفس اكتب رغم انى عارف انى ماليش غير الكتابه بس عموما بردو التتنيح حلو و كل سنه و انتو طيبين 

واللطيف ان مصر كلها كانت بتحتفل ب عيد ميلادى فى اول يوم العيد ! و دى كانت حلوة خالص و ناس كتير اوى كلمتنى و بعتتلى رسايل 

وعلى صعيد اخر مايك ماسى بعتلى رساله طويله فشخ عشان يقولى كل سنه و انا طيب بمناسبه عيد ميلادى و دى من اكتر الحاجات اللى فرحتنى فعلا 

و الشيشه العنب طعمها وحش فشخ و الواد شادى ده حمار و ما بيفهمش فى الشيشه و انا غلطان انى سالتو اصلا 

و امى ايديها خدت على محفظتى اوى و ده مش حلو على صحتها و الغريب انها مش مقتنعه انها بتعمل حاجه غلط و بتقابلنى بمنتهى البراءة وتقولى انا خدت الفلوس اللى جيبك كلها , اصلا ماكنش معايا فكه !!!! 

اه وبالمناسبه انا اسف انى بقيت ما بكتبش كتير :) كل سنه و انتو طيبين 
 

هناك تعليقان (2):

  1. أحيانا بنحتاج للحالة دي..يمكن عشان نريح نفسنا شوية من الحمل اللي أحنا شايلين علي ضهرنا علي طول لحد ما قرب يقضمنا..

    وكل سنة وأنت طيب

    ردحذف